Zsírégető torna otthon

Otthoni zsírégető torna. Zsírégetés mozog otthon, Reka2017 Cosmo Im 50 és le kell fogyni

otthoni zsírégető torna

Állj fel a gép elől, és fogj egy partvisnyelet. Ugyanis nem kell feltétlenül drága edzőterembe menned, hogy feszesedj és formásodj!

Vágjunk is bele: mitől lesz hatékony a zsírégető edzés?

Ezeket látta már? Nagyot zuhant a Facebook: Mark Zuckerberg már nem tartozik a tíz leggazdagabb ember közé Nem feltétlenül kell a konditermi edzést választanod, hogy megszabadulj felesleges kilóidtól.

otthoni zsírégető torna

Igaz, az otthoni testmozgáshoz nagyobb kitartásra van szükség, hiszen az edző és a többi mozogni vágyó hiánya miatt nagyobb a kísértés, hogy feladd, mielőtt eléred a kívánt eredményt. Ezekkel a gyakorlatokkal az otthontornázókban szeretnénk kedvet ébreszteni a rendszeres mozgáshoz.

Az ember hajlamos azt feltételezni, hogy igazán hatásos edzést csak edzőteremben egy edző felügyelete alatt végezhet, pedig az otthoni, saját testsúlyos gyakorlatok is ugyanúgy meg tudják dolgoztatni az izmokat, főleg, ha a megfelelő módszerrel kombinálja őket az ember. A magas intenzitású szakaszos edzés - vagyis az az edzésforma, amely során intenzív és pihenő szakaszok váltják egymást - a legideálisabb zsírégető mozgás. Hatékonyabb, mint a gyors futás, bár ezt is lehet hasonlóan művelni. A HIIT-edzés segítségével pedig a legegyszerűbb saját testsúlyos gyakorlatok is extra hatásosakká válnak.

Edzőteremkerülők Elsősorban az idősebb és a molettebb hölgyek gondolják úgy — helytelenül —, hogy kilógnának az edzőteremben sportolók közül. Az órákon szívesen látják a harmincasokat és az idősebbeket, illetve azokat is, akik otthoni zsírégető torna annyira fittek.

Otthoni edzés: mikor és hogyan?

Ha többször részt vesznek az órán, állóképességük fokozatosan nő, nem kell tehát attól tartani, hogy soha nem fogják tudni végigcsinálni a hatvan perces edzést.

A másik csoportba azok tartoznak, akik időhiány miatt maradnak otthon: elfoglaltságuk nem teszi lehetővé, hogy megadott időpontban érkezzenek, illetve nem biztos, hogy minden alkalommal tudnak egy órát mozgással tölteni.

otthoni zsírégető torna

Otthontornázók Az egyik legnagyobb előnye, hogy napszaktól függetlenül, bármikor végezhetők a gyakorlatok, és az edzés időtartama is a mozogni vágyótól függ. Érdemes egyszerűbb gyakorlatokat választani, olyanokat, amelyek végrehajtása nem rejt magában sérülésveszélyt, hiszen megfelelő szakember felügyelete nélkül a hibásan végzett mozdulatokkal akár kárt is tehetünk magunkban.

Otthoni edzés amitől gyönyörű alakod lesz 12 hét alatt. Helyesen és jól megválasztva a gyakorlatokat, az intenzitást, ugyanolyan eredményeket érhetsz el, mintha teremben edzenél. És nem kell drága gépeket venned otthonra, sőt: a saját testsúlyos edzések hatékonysága nagyon jó. Nem titok, hogy én mindig szerettem ezt az edzésfajtát és a programom, az Intenset is erre épül. Sőt, Intenset küldetése is ez: Hogy otthonról, extra cuccok, drága eszközök nélkül is hatékonyan tudj fogyni, formásodni, erősödni.

Ez az úgynevezett boszorkánytorna kíméletes elemekből épül fel, ezért mindenki számára ajánlott. Ha bármelyik gyakorlat közben fájdalom jelentkezik, nyugodtan abba lehet hagyni, illetve ha magasnak tűnnek az ismétlésszámok, kevesebbet is lehet végezni belőlük.

Elhatározta, hogy foglalkozik az alakjával, viszont az unalmas fitness-terembe járkálás leh? Tanácsaink, hogy milyen fajta gyakorlatokra van szüksége és azokat hogyan kombinálja, segítséget nyújtanak a legkényelmesebb mindennapi fitness gyakorlatok kiválasztásában.

A magas vérnyomással küzdőknek sem kell lemondaniuk erről a tornáról, a gyakorlatok ugyanis nem emelik meg jelentősen a pulzusszámot. A hangsúly ez esetben nem azon van, hogy erődön felül teljesíts, hiszen a boszorkánytorna lényege, hogy átmozgasd a megmerevedett izmokat, felpezsdítsd a vérkeringést, és kellemesebbé tedd a közérzetedet.

otthoni zsírégető torna

Zsíroldó varázslat 1. Helyezd a partvisnyelet a nyakadba, lazán fogd meg a két végét, és állj terpeszállásba. Végezz törzsfordítást jobbra és balra, ügyelve arra, hogy csak a felsőtested mozogjon. Ismételd a gyakorlatot felváltva, oldalanként százszor.

30 PERCES TELJES TEST EDZÉS / OTTHON, ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ

Ezzel a mozdulatsorral derekadról tüntetheted el a nem kívánt zsírpárnákat. Látványos vál l tozás 1. Emeld fejed mögé a rudat, úgy, hogy az ne érjen hozzá nyakadhoz, majd kissé döntsd előre a fejed.

otthoni zsírégető torna

Ügyelj arra, hogy stabil terpeszállásban állj. Told fel a partvisnyelet úgy, hogy könyöködet soha ne nyújtsd ki teljesen!

  1. Otthoni edzés amitől gyönyörű alakod lesz 12 hét alatt
  2. Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog Zsírégetés mozog otthon
  3. Zsírégető kardió edzés | Otthoni gyakorlatok
  4. Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt! - A legjobb otthon a zsírégető
  5. Otthoni zsírégető edzésterv - Blikk
  6. Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt!
  7. Fogyni csodálatos kanál
  8. Zsírégető torna otthon | Három egyszerű gyakorlat

A gyakorlatot 3xas ismétléssel ajánlott végrehajtani. Ez a mozdulatsor annak ajánlott, aki a vállizmait szeretné megdolgoztatni. Csodás fogás 1. A kiinduló helyzet megegyezik az elsővel. Ennél a gyakorlatnál törzsfordítás helyett otthoni zsírégető torna végezz jobb, majd bal oldalra.

A törzsdöntést oldalanként százszor hajtsd végre!

Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra?

Ha kitartóan végzed a gyakorlatot, karcsúsíthatod derekad, és átmozgathatod a has, illetve a hát izmaid. Bicepszmágus 1.

otthoni zsírégető torna

Állj terpeszállásba, fogd meg a partvisnyelet vállaiddal egyvonalban, tenyered nézzen előre. Végezz karhajlításokat, közben figyelj arra, hogy karodat folyamatosan feszítsd.

A mozdulatsort 2xes ismétléssel végezd!

Edzéstervek

Ha szép karra és erősebb bicepszre vágysz, ne hagyd ki ezt a gyakorlatot! Hétmérföldes lépés 1. Állj harántterpeszbe, a kezedet tedd csípőre, helyezkedj el stabilan. Végezz kitöréseket arra koncentrálva, hogy térded ne lógjon előrébb az elől lévő lábfejednél. A gyakorlatot oldalanként 4xas ismétléssel hajtsd végre! Ezzel a gyakorlattal a combod erősítheted, hogyan lehet eltávolítani a zsírt az alsó hasizmokon átmozgathatod a fenék izmait is.